1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
Dece1t
Last Activity:
Oct 18, 2017 at 12:00 PM
Joined:
May 11, 2014
Messages:
1,000
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Nov 16, 1998 (Age: 18)
Location:
The Highest Heights of the Heavens

Dece1t

Male, 18, from The Highest Heights of the Heavens

semi-retired Oct 1, 2017

Dece1t was last seen:
Viewing thread Metagame Discussion Thread v4, Oct 18, 2017 at 12:00 PM
    1. Isotonex
      Isotonex
      Est mono ssnl when
      1. Dece1t
        Dece1t
        Est as well, I'm kinda packed this week, so if you'd be able to play today at around 7-8 pm, that would be great.
        Oct 15, 2017 at 7:36 AM
      2. Isotonex
        Isotonex
        Sure. I'll be under Isotonex in anything goes room
        Oct 15, 2017 at 8:46 AM
      3. Dece1t
        Dece1t
        Alrighty mate, gl, see you then!
        Oct 15, 2017 at 10:28 AM
    2. dusk raimon
      dusk raimon
      is this stun the god oooo
    3. Dece1t
      Dece1t
      semi-retired
      1. Izaya
        Izaya
        Thats not a thing
        Oct 15, 2017 at 7:55 AM
      2. Dece1t
        Dece1t
        Ehh, needed something else, plus tbh I'm partially on here and there as is lol
        Oct 15, 2017 at 8:38 AM
    4. 6ti
      6ti
      nice posts bro
      1. Dece1t
        Dece1t
        ehh I try, felt inspired enough to do it lol
        Aug 26, 2017
    5. Izaya
      Izaya
      i thought you wouldve quit completely by now. might as well return if you spend hours on smogon everyday anyway
      1. Dece1t
        Dece1t
        I ma bored once in a whyile lol, so I do come on for a few seconds to see what's ne/up to date lol. I personally don't see a problem in doing that
        May 20, 2017
      2. Sundar
        Sundar
        OMG WB! I KNEW YOU WOULD RETURN FOR US! ~Everyone when Littlelucario left
        May 21, 2017
      3. Dece1t
        Dece1t
        lmao
        May 22, 2017
    6. GL Volkner
      GL Volkner
      finish up the 1k y/y
      1. GL Volkner
        GL Volkner
        Hope things are going well for you anyways
        May 11, 2017
    7. 6ti
      6ti
      my man r u signing up for mpl
      1. Dece1t
        Dece1t
        I would, but I quit, and I am busy with irl stuff. Sorry bro :c
        Mar 21, 2017
      2. Dece1t
        Dece1t
        For maybe a minute to check in on the buzz, but that's really about it tbh. I've been happy lately though, I hope things are going well for you on here
        Mar 26, 2017
    8. Izaya
      Izaya
      thoughts on quitting 2 months ago and still coming back everyday to check Mono VR?
      1. Dece1t
        Dece1t
        bored
        Mar 9, 2017
    9. 6ti
    10. 6ti
      6ti
      it's some other day
      1. Dece1t
        Dece1t
        Haha very funny
        Jan 27, 2017
    11. The Excadrill
    12. SubMindRaikou
      SubMindRaikou
      winter ssnls when
      1. Dece1t
        Dece1t
        Take the win
        Jan 11, 2017
    13. Dece1t
      Dece1t
      Thanks for a nice past 4 years.
      1. View previous comments...
      2. HNBL
        HNBL
        Cya man.
        Jan 8, 2017
      3. Lax
        Lax
        cya broski, will miss ya
        Jan 8, 2017
      4. Endal
        Endal
        Sayonara old friend...
        Jan 8, 2017
    14. castaways
      castaways
      tmw it clicks why people call you "stun"
      1. Dece1t
        Dece1t
        You just now figured it put? Lol
        Dec 30, 2016
      2. castaways
        castaways
        :(((((
        Dec 30, 2016
    15. Zarif
      Zarif
      You should think about removing the "formerly Stunfisk The Great" by posting in the name change thread that you've had the name change for over a month.
      1. Dece1t
        Dece1t
        It's been just about 9-10 months now actually lol. A few people have told me that, but ive kept it mosty so people still knew who I was (and I don't mind having the banner tbh). Idk, one of these days I probably will, thanks for the heads up though.
        Dec 28, 2016
    16. GL Volkner
      GL Volkner
      Merry Christmas Stun! Even if Stunfisk is only decent now, you'll always be a great one :P
      1. Dece1t
        Dece1t
        Aw thanks kiddo, merry Christmas to you too :)
        Dec 25, 2016
    17. TheAce22
      TheAce22
      Way to steal the ttar set I was gonna use this time rip

      lul, SoA too quick ;)
      1. Dece1t
        Dece1t
        Meh, we know who the original developer was, and it wasn't you nerds :P
        Dec 19, 2016
    18. Izaya
      Izaya
      when play for the mono team tour, gmt+4 evenings are fine
      1. View previous comments...
      2. Dece1t
        Dece1t
        OK cool, see you then, gl
        Dec 15, 2016
      3. Dece1t
        Dece1t
        I'm on, whenever you're ready
        Dec 17, 2016
      4. Izaya
        Izaya
        On in 10-15 mins
        Dec 17, 2016
    19. GL Volkner
      GL Volkner
      how do you feel about stunfisk being replaced by a giant rock on electric?

      guess it's only decent now ;)
      1. Dece1t
        Dece1t
        Stunfisk will always be one of the greatest imo :P
        Dec 10, 2016
      2. Sundar
        Sundar
        stunfisk can cteam a zekrom!
        Dec 11, 2016
    20. Wish9
      Wish9
      You are reading a message
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      You are completely distracted
      1. Dece1t
        Dece1t
        I'm so confused and distracted
        Dec 10, 2016
    21. SubMindRaikou
      SubMindRaikou
      messages = existing posts
      forum presence = all posts ever including deleted posts
      (why your forum presence is bigger than messages)
      1. Dece1t
        Dece1t
        Tbh idk
        Dec 1, 2016
      2. Dece1t
        Dece1t
        I tried looking into that, nobodys sure
        Dec 1, 2016
    22. StarBlim
      StarBlim
      We're against each other welcome to sumo tour
      1. Dece1t
        Dece1t
        We see each other literally every day lol. We'll battle each other at some point lol
        Nov 28, 2016
    23. iLlama
      iLlama
      fix your item images in your rmt you nub -.-
      1. View previous comments...
      2. Dece1t
        Dece1t
        thanks for that lol, Im noticing these right before you're saying them xD
        Nov 16, 2016
      3. iLlama
        iLlama
        or how your last [hide] tab has [U as the title, because you can't code titles ;)
        Nov 16, 2016
      4. Dece1t
        Dece1t
        IK >.< shhhh
        Nov 16, 2016
    24. Love Me
    25. GL Volkner
      GL Volkner
      .9k posts have a follower and hope you get someone worthy for 1k
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Nov 16, 1998 (Age: 18)
    Location:
    The Highest Heights of the Heavens
    Real Name:
    Cameron
    My Characteristic:
    Somewhat stubborn
    I am a long time Monotype Player on Pokemon Showdown. My main and favorited type is Ground, however I use a variety as well. I also am a Room Driver of the Monotype room, and administrator of the Monotype Core Laddering Challenge. I will not bite, I will chat with you anytime!
  • Loading...