Smogon Forums

Thomaz
Ja man, ik ben echt slecht in het hitten van delays op een of andere manier. Ik kan frame perfect egg frames hitten in Emerald, maar delays in gen 4?...Fijn dat het Tricken werkt. n_n Overigens ben ik wel blij dat ik mijn meeste RNGs op de emulator doet, is zoveel makkelijker al voelt het wel iets minder goed lol.
Buckert
Buckert
Het enige dat ik op emulator heb gedaan is Mew en Deoxys in Emerald hehe. :p Nog nooit geprobeerd om gen 4/5 op te doen.

Begon laatst toch met wat HGSS only Pokémon te vangen, Sucker Punch Heavy Ball Geodude enzo. Ik had elke Pokémon meteen op de eerste poging. Delay hitten in HGSS is voor mij schijnbaar makkelijker dan DPPt xD
Thomaz
lol, ik kan me bijna niet voorstellen dat daar een verschil in zit haha. Gen 5 op de emulator doe ik alleen voor de onmogelijk verkrijgbare zooi zoals Dream World Pokés en events enzo. Gen 5 is wel echt de makkelijkste om te RNGen namelijk. :P En ja, HGSS heeft best wel goede dingen. Ik zit ook elke keer na te denken wat ik nog kan RNGen lol. Btw, ik ben nu met Mr.Mime bezig en da's de laatste. :P
Buckert
Buckert
Ja gen 5 is echt belachelijk xD Dream World is me wel gelukt, alleen nooit de juiste nature.. HA Espeon wacht daar nog steeds op me hahah. xD

Goed bezig kerel! Ik ga weer met Beldum verder. :p Weet nu iig dat ik te allen tijde 4 spots moet hebben, en dat ze voor elke seed op dezelfde locatie zitten. :)
Buckert
Buckert
Aan de damage die Beldum nu doet kan ik afleiden dat er een zeer grote kans bestaat dat dit de goede is! Nu hopen dat die in een Great Ball blijft zitten..
Thomaz
Nice, succes! Ik heb inmiddels een 4iv. Hopelijk duurt het niet lang voordat ik een 5iv heb en dan kan ik gaan mass hatchen. :P Duurde ook iets van 120 eggs voordat ik een 6iv Beautifly had. n_n
Buckert
Buckert
Hij crit zichzelf kapot .__________.
Buckert
Buckert
Trouwens, als ik nu nog een keer save, gaan de NPC's dan weer bewegen? Denk dat ik Empoleon ff Rain Dance leer en nog een extra Lefties op mn Smeargle zet xD Dit schiet niet op zo :p
Thomaz
Noes. ;_; Je kiest wel gelijk een van de moeilijkste dingen uit he. Beldum heeft een catchrate van 3 ofzo lol? Anyway, als je saved, dan gaan de NPC's niet bewegen. Wat hooguit kan gebeuren, is dat je bij de volgende poging gezeik krijgt met de 128 steps rule... :/ En woot, heb nu 5iv Mr.Mime. Tijd voor mass hatch. :3
Thomaz
(als je stappen hebt gezet uiteraard)
Buckert
Buckert
Ja had het niet helemaal handig gedaan, Pokéradar moest weer opgeladen worden dus heb stappen gezet. xD maar, als ik op het juiste frame een lvl 51 Beldum krijg, dan krijg ik die altijd, toch?
Thomaz
Ja, dat klopt, maar het kan zijn dat tijdens het lopen of rechargen van de PokéRadar, je de 128 stappen overschrijdt en dus in feite ineens 4-5 frames verder zit dan je denkt. Overigens, als je merkt dat je je frame niet meer hit ineens, dan kan je gewoon een paar stappen om over die 128 te komen, saven, en opnieuw proberen. Dan zou alles weer gewoon moeten zijn. Ik kan me herinneren dat ik een bepaald frame niet kon hitten omdat ik precies op het moment dat ik me moest omdraaien, die 128ste stap zette lol. Zo vervelend. XD
Buckert
Buckert
Oké, net even de Beldum gevangen in een Master Ball, en het is inderdaad Adamant 31/31/31/17/31/31! Nu nog eventjes zorgen dat die bitch in een Great Ball blijft zitten xD
Buckert
Buckert
Lekkaaaahh ik heb m in een Great Ball gevangen! :D Straks maar eens zien of ik een shiny spread kan vinden voor mijn Pt.. :p anders Daimond en Pearl ff checken, als ik geen goede spreads heb, dan maar nieuwe game abusen >_>
Thomaz
lol, ik post letterlijk net dat je gewoon moet doorgaan, maar nice! Het is gewoon een rotcatch. x_X
Buckert
Buckert
Denk dat dit toch wel 1 van de meest lastige dingen is die ik ooit heb gedaan xD Shiny roamers in BW staat toch wel bovenaan, maar dit komt akelig dichtbij xD Naja, nu ik dit kan, zal de rest van Pokéradar wel meevallen gok ik. :)

Vind t trouwens echt nice om hier weer eens een Nederlander te spreken die ook weet waar die het over heeft. :p
Thomaz
Haha, ja. Ik heb het zelf nog niet gedaan op die manier, maar ik heb mijn Bellie's van gen 5 gehaald lol. Ik moet Shiny Roamer nog steeds doen...Ik had een frame geRNG'd dat onmogelijk was om te hitten, bleek later. Ik heb een hele Excell sheet vol met data, maar da's allemaal voor niks. XD Mijn moeilijkste is denk ik toch Legendary retail abuse op RuSa. Perfect op een bepaald frame landen en dat maar om de zoveel tijd kunnen doen, is echt irritant (ugh, 14 uur voor hex flawless Rayquaza moet ik nog steeds doen...en Regice lol). Oh, en 'Merica burd op W2 was ook lastig om shiny te krijgen...Sandstorm RNG. :P
PokéRadar is vooral een kwestie van onthouden hoeveel frames je al geChatot'd/geJournal'd hebt. Een van mijn Tyrogue's (niet in de thread, ik heb later betere gevangen op emu. XD) had shiny patch rond de 150 ofzo en dan IV frame op 1500...Eindeloos lang Journal flippen tot je vingers zeer doen. XD

En same here. :P
Top