Dondyxd
Joined
Likes
28

Profile posts Latest activity Postings About

  • PU ssnls thingy, - 5 can play on weekend
    Dondyxd
    Dondyxd
    kk saturday night is cool with you? i'm -5 as well
    Dondyxd
    Dondyxd
    nvm you can take the W turns out i'm busy tonight LOL and i don't really give a shit about PU tbh
    EviGaro
    EviGaro
    lmao ok. Hope things go well
    When you want to play for PU? GMT-5 whenever this weekend should be fine
    Dondyxd
    Dondyxd
    sunday around 6 is ok? i'm gmt-5 as well
    Escoffier
    Escoffier
    We can go for that, should be fine
    When can you play for DPP NU? I'm gmt-7, Thursday or Friday night after 7:30 would be best for me. I won't be around this weekend.
    Dondyxd
    Dondyxd
    Srry, i'm online right now if you want to battle. otherwise 2pm is fine too
    Dondyxd
    Dondyxd
    my name on showdown is "dondy1" if you want to send me a challenge :^)
    Dondyxd
    Dondyxd
    Yo I'm online if you want to send me a challenge :^)
    Hey, we gotta play for dpp NU cup, let me know when you can play(i'm gmt -8 btw) Gonna be busy tomorrow fyi
    Contact
    Contact
    yeah sorry completely forgot, if you want to reschedule we can if not you can just take the win
    Dondyxd
    Dondyxd
    ok tbh i'm kinda busy these next few days with exams coming up so if its cool with you i'll just take the win, thanks :] and sorry about that
    Contact
    Contact
    nah its fine i dont care about this shitty site anymore anyways
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…